Wykonywanie polerowania z polerką orbitalną

Wykonywanie polerowania z polerką orbitalną

Używanie maszynowej polerki to szansa na pokonanie rysek i uzyskanie idealnego połysku. Polerowanie może być wykonywane ręcznie, jednak tylko przy użyciu maszyny uda się nam wypracować świetne efekty. Maszynowe polerowanie to więcej niż tylko korekcja rys. to szansa na idealne wykończenie, dzięki czemu będzie można uzyskać głębię i krystlaiczne odbicie, lakier będzie wyglądał perfekcyjnie. Polerka orbitalna będzie bardzo dobrym wyborem, nawet dla osób, które nie mają doświadczenia, by ją wykonywać. Poznaj opinie specjalistów z: kosmetykisamochodowe.edu.pl

Czym jest polerka orbitalna?

Przed laty do polerowania wykorzystywane były maszyny rotacyjne i mopy gąbczaste. Maszyny rotacyjne są nadal używane przez profesjonalistów, jednak dla amatora ich używanie będzie nadal ryzykowne, jeśli ktoś nie ma wprawy. Konieczne będzie odpowiednie doświadczenie, ponieważ maszyna pracuje po stałej orbicie i może generować wysoką temperaturę, można w ten sposób przypalić lakier. Polerka orbitalna będzie działać nieco inaczej, ponieważ będzie bezpieczniejsza, nie tylko się obraca, ale będzie także oscylować. To sprawia, że ruch będzie po nieregularnej orbicie. Tym samym nie będzie generowana tak wysoka temperatura, nie będzie ryzyka o to, że dojdzie do przypalenia lakieru.

Zobacz więcej na >> cardetailing.edu.pl

Wybieramy maszyny polerskie

Znalezienie odpowiedniej maszyny będzie uzależnione od indywidualnych preferencji. Niezależnie pod tego jaką maszynę wybierzemy na pewno warto spytać innych o opinie.

Jakie wybrać pady oraz tarcze

Jeśli chodzi o pady polerskie mamy wiele ciekawych propozycji na rynku. Nadają się one do używania z różnym orbitalnym sprzętem. Mamy oprócz tego również rozmiary, które są zróżnicowane. Pady różnią się gatunkiem pianki z jakiej są wykonywane, co będzie decydować o ich szorstkości i gęstości a takżę wpływa na poziom ścieralności. Kupując orbitalną maszynę będzie dobrze mieć kilka różnych rodzajów padów, by dało się je użyć do różnej formy. Tak jak to się dzieje w przypadku detailingu tak samo w przypadku padów wybór jest bardzo szeroki. Na początek będzie dobrze mieć mocnościerny pad i do tego również jeden nieco delikatniejszy, który sprawdzi się przy lżejszym polerowaniem. Wielkość pada będzie trzeba dopasować do powierzchni, na której będziemy pracować.

Jaka pasta polerska?

Ważnym komponentem będzie także pasta polerska, która będzie nam potrzebna. Jeśli zajrzymy do sklepów internetowych zobaczymy, że wybór jest tam rzeczywiście bardzo szeroki i można znaleźć wiele interesujących produktów. Przygotowując się do pierwszej polerki można kupić sobie od razu większą ilość past, ale tak naprawdę na początek wystarczające będą dla nas dwie pasy. Jedna taka, która będzie dała możliwość pokonania większych rys na samochodzie i jedna nieco delikatniejsza, którą będzie można usuwać te zarysowania, które nie będą jakoś znacząco widoczne i nie będą wymagać tak agresywnej pasty. Jeśli ktoś zdecyduje się na tego typu propozycje na pewno będzie mógł sprawdzić jak pracuje się z pastą i wyczuje jak będzie można ją wykorzystać najlepiej osiągając dobry poziom polerki.

Więcej informacji znajdziesz na: autodetailing.edu.pl

Previous Dzielnicowi uratowali życie 71-latka dzięki szybkiej reakcji dyżurnego
Next Akcja ZIMA – nie bądźmy obojętni

Może to Ci się spodoba

Motoryzacja 0 Comments

Kierowcy ciężarówek coraz rzadziej uczestnikami wypadków

W ubiegłym roku ciężarówki brały udział w 3377 wypadkach drogowych na polskich drogach. W 2006 roku tego typu zdarzeń był ponad 7,6 tys. – wynika z raportu opracowanego na potrzeby akcji „Profesjonalni

Motoryzacja 0 Comments

Polacy popierają ideę elektrycznej motoryzacji

Około 70 proc. ankietowanych popiera przedstawioną przez resort energii ideę budowy polskiego samochodu elektrycznego. Głównym argumentem przemawiającym za przesiadką ze spalinowego auta na napędzane prądem są potencjalne oszczędności podczas użytkowania. Ważnym

Motoryzacja 0 Comments

Import aut używanych największy od 2004 roku. Kierowcy chcą zdążyć przed zmianami prawa

W 2016 roku na polski rynek trafiło zza granicy nieco ponad milion używanych samochodów – wynika z danych Instytutu Samar. Import był o 20 proc. większy niż w 2015 roku i największy od momentu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!