Glinki do lakieru – plusy i minusy

Glinki do lakieru – plusy i minusy

Glinki do lakieru to obok pasty polerskiej najbardziej popularny produkt ścierny, który ma szerokie zastosowanie, gdy ktoś chce dbać o pielęgnację karoserii oraz lakieru. Mimo, że działanie tych środków w obu przypadkach polega na tym, że dochodzi do ścierania powierzchni lakieru to jednak nie będą one służyć do tego samego. Gliniki będą rozwiązaniem w przypadku gdy pojawiają się poważne plamy, natomiast pasta polerska to rozwiązanie, z którym będzie można zadbać o to, by odświeżyć wygląd całego pojazdu. 

Glinka do lakieru

Glinka do lakieru to produkt, który ma pomagać w zadbaniu o odpowiednią estetykę lakieru. Konsystencją glinka będzie przypominać plastelinę. Przygotowana jest w celu usuwania plam, które są mocno wżarte w powierzchnię lakieru. Przez zastosowanie glinek będzie się doprowadzało do ścierania powierzchni lakieru. Jeśli będzie chciało się takie działania przeprowadzić należy wybrać glinkę z odpowiednią grubością, dopasowaną do zabrudzeń na lakierze i następnie odrywamy od niej kawałek, który będzie poręczny, będzie można go w ręku uformować i z jego użyciem dokonać polerowania zniszczonych miejsc.

Plusy i minusy stosowania glinek

Glinika polerska charakteryzuje się dobrą skutecznością użycia, jednak trzeba umieć ją wykorzystywać, by nie doprowadzić do zniszczenia powierzchni lakieru. To co będzie miało istotne znaczenie to wybranie odpowiedniej glinki a jeśli ktoś nie ma doświadczenia z ich wykorzystywaniem może to stanowić dla niego problem. Glinka do lakieru ma swoje wady i zalety, użytkownicy mają na jej temat różne zdanie w zależności od własnych upodobań co do tego jak dbać o lakier.

Niektórzy jako minus wymieniają fakt, że glinka polerska wymaga lubrykacji, mianowicie pomiędzy glinkę a powierzchnię lakieru należy nałożyć warstwę specjalnego środka, albo wody z szamponem, które to będą gwarantowały odpowiednie prowadzenie glinki, która dzięki temu rzeczywiście dobrze będzie w stanie spełnić swoje zadania.

Trzeba liczyć się z tym, że polerowanie glinką to zajęcie, które jest dosyć czasochłonne. Dlatego niektórzy specjaliści uważają, że lepiej sprawdzi się pasta polerska i do niej odpowiednia maszyna, która będzie dokonywać polerowana. Jednocześnie jednak trzeba podkreślić, że to właśnie wielką zaletą glinki jest to, że nie jest ona zbyt droga, a jest bardzo skuteczna jeśli chodzi o usuwanie z lakieru takich plam, które wydaje się, że są nie do zwalczenia jak smoła, klej czy żywica. Dlatego rzeczywiście warto myśleć o jej wykorzystywaniu.

To czy ktoś będzie chciał glinkę wykorzystywać uzależnione jest wyłącznie od jego indywidualnych oczekiwań. Każdy ma też swoje oczekiwania jeśli chodzi o czyszczenie lakieru, usuwanie zabrudzeń. Osoba, która zajmuje się lakierami samochodowymi i chcą dbać o ich wygląd i stan techniczny powinny brać pod uwagę możliwość wykorzystania glinki w swoich działaniach, szczególnie gdy będzie potrzeba usunięcia większych plam. Może być to również sposób na to, by usunąć plamy z lakieru i przygotować go na późniejsze lakierowanie.

Zobacz także czemu konkretnie służy i na co wpływa glinkowanie samochodu – http://powlokiceramiczne.edu.pl/porady-i-wskazowki/lmlv/glinkowanie-samochodu-jak-i-po-co-sie-to-robi.html >>

Previous Infrazon fryzjerski
Next Właściwości lecznicze marihuany

Może to Ci się spodoba

Motoryzacja 0 Comments

Kierowcy ciężarówek coraz rzadziej uczestnikami wypadków

W ubiegłym roku ciężarówki brały udział w 3377 wypadkach drogowych na polskich drogach. W 2006 roku tego typu zdarzeń był ponad 7,6 tys. – wynika z raportu opracowanego na potrzeby akcji „Profesjonalni

Motoryzacja 0 Comments

Planujesz kupno Mitsubishi? Sprawdź, ile zapłacisz za ubezpieczenie

Choć Mitsubishi nie są tak popularne, jak inne japońskie auta, mają w naszym kraju grono wiernych fanów. Zwinne, dynamiczne, o wyjątkowej linii cieszą się ogromnym powodzeniem zwłaszcza wśród młodych Polaków.

Motoryzacja 0 Comments

Import aut używanych największy od 2004 roku. Kierowcy chcą zdążyć przed zmianami prawa

W 2016 roku na polski rynek trafiło zza granicy nieco ponad milion używanych samochodów – wynika z danych Instytutu Samar. Import był o 20 proc. większy niż w 2015 roku i największy od momentu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź